Szakszolgálatok

  • Miért van szükségem hangrögzítésre?

Elsősorban azért, hogy bizonyos idő-, energia- és pénzrabló tevékenységek alól mentesíteni tudja vállalkozását. Ilyenek például a panaszos ügyek hatékony és mindkét fél számára megnyugtató rendezése, a munkatársak képzésének lehetősége pozitív példák segítségével vagy az indokolatlan kimenő hívások megszüntetése. Mindemellett mind munkatársai, mind ügyfelei nyugodtabban alszanak, ha minden elhangzott szó visszakereshető és felhasználható vitás kérdések rendezésére.

  • Miért pont DSR megoldásokat válasszak?

Mert a DSR már több mint 15 éve szakértők segítségével fejleszti saját hangrögzítési megoldásait a magyar és az európai piac igényeinek megfelelően. Mert a DSR rendkívül rugalmasan képes kiszolgálni az egyedi igényeket is. Mert a DSR ügyfélszolgálata gyors, és mindig az ügyfelek igényeit tartja szem előtt. Mert a DSR gyártói, fejlesztői és ügyfélszolgálati szakemberei számára a legfontosabb küldetés az ügyfelek elégedettségének megszerzése és megtartása - ennek sikerességéről széleskörű referenciáink is tanúskodnak.

  • Milyen telefonvonalakat tudok rögzíteni?

Gyakorlatilag bármilyent. A DSR hangrögzítő berendezései a következő telefonvonal-típusokon folytatott beszélgetéseket tudják rögzíteni: analóg, ISDN2 (S0), ISDN30 (E1), digitális kéthuzalos mellék ill. VoIP. Akár főoldali, akár mellékoldali kommunikációról van szó, tudunk Önnek megoldást.

  • Több rögzítőre van szükségem, ha többféle telefonvonallal rendelkezem?

Nem. Egy hangrögzítő berendezésen belül a legtöbb esetben különböző típusú telefonvonalak is rögzíthetők, az elérhető csatornaszám maximumáig, illetve a hangrögzítő berendezés típustól föggően.

  • A cégemnél Panasonic alközpont van. Az ezen átmenő kommunikáció is rögzíthető?

A DSR megoldásai a legtöbb Európában forgalomban lévő alközponthoz képesek csatlakozni, így természetesen a Panasonichoz is. Ezen kívül a legtöbb Alcatel, Avaya, Cisco, Nortel, Bosch, Bosch Tenovis, Avaya Tenovis, AASTRA, és Siemens alközpontokhoz is illeszthetők a hangrögzítők, de a rögzítés lehetősége az alközpont és a rendszertelefonok típusától függ. Amennyiben ezzel kapcsolatban további kérdései vannak, keresse ügyfélszolgálatunkat!

  • Mobiltelefonokat is használunk. Ezeket is lehet rögzíteni?

Természetesen. A DSR integrált mobiltelefon rögzítési megoldásával nem csak a beszélgetéseit, de akár SMS forgalmat is lehet rögzíteni. Minden hívás ugyanabba a központi rendszerbe kerül, így visszakeresésük, kezelésük és felhasználásuk nem igényel külön rendszert.

  • A kollégák rádiókat is használnak. Ezeket is lehet rögzíteni?

Ez nem probléma. A DSR hangrögzítési rendszer egyik fontos jellemzője, hogy különböző rádiós forgalmzásokat is képes ugyanabban az integrált rendszerben rögzíteni és tárolni. Legyen szó akár hagyományos URH rádiókról, vagy kódolt digitális rádióforgalmazásról, mindenre tudunk megoldást biztosítani. A Motorola rádiórendszerekhez fejlesztett rögztési és archiválási megoldásunk pedig képes a felvételek azonnali visszajátszására akár azon a kézi rádión keresztül is, amely rendelkezik megfelelő dekódolási és visszahallgatási jogosultsággal.

  • Hány csatornát tudok rögzíteni egy hangrögzítő berendezéssel?

Ez vonaltípus illetve a hangrögzítő berendezés kiépítésének függvénye. Analóg, digitális mellék és ISDN2 esetén 32 beszédcsatornát, ISDN30 esetén 30-at, VoIP esetén akár 200-at. Egy hangrögzítő berendezésen belül a legtöbb esetben különböző típusú telefonvonalak is rögzíthetők.

  • Magas forgalom esetén mennyi beszélgetést tudok tárolni a hangrögzítőn?

Egy berendezésben tömörítés nélkül 2.600 órányi beszélgetés tárolható, de tömörítés alkalmazásával ez akár 20.800 óra is lehet. A berendezések csak a tiszta beszédidőt rögzítik.

  • Mi történik, ha megtelik a hangrögzítő beépített tárolója (merevlemeze)?

Amennyiben a merevlemez megtelik, a rögzítő automatikusan a legelső, tehát legrégebbi felvételt kezdi felülírni.

  • Van lehetőség arra, hogy a beépített tároló telítődése előtt figyelmeztetést kapjak?

Amennyiben a tároló telítettsége elér egy előre beállított értéket, erről a rendszer kezelője értesítést kap. A telítettségi figyelmeztetés tetszőleges értékre beállítható.

  • Mit tehetek, ha a hangrögzítő tárolója megtelt, de nem szeretném elveszteni a felvételeimet?

Ha szeretné felvételeit hosszú távon is biztonságban megőrizni, javasoljuk azok rendszeres archiválását, mielőtt a tároló körbefordulna. A DSR többféle archiválási megoldást is biztosít ügyfeleinek.

  • Mit tehetek akkor, ha több telephelyemen több rögzítendő telefonvonalam van, de nincs kapacitásom arra, hogy mindehol külön foglalkozzanak a hangrögzítőkkel?

A megoldás egy DSR SoliDLog® rendszer, amelyben a különböző típusú DSR rögzítőket egy SLDCenter archiváló, kiszolgáló és rendszerfelügyeleti központ fog homogén rendszerbe Ethernet hálózaton keresztül.

  • Szükségem van egy hangrögzítési megoldásra, de nincs megfelelő szakértőm, aki foglalkozna vele.

Semmi probléma! A DSR munkatársai és szakértői a legelső lépéstől a legutolsóig, a rendszer teljes élettartama alatt segítséget nyújtanak önnek bármilyen kérdésben. Felmérjük igényeit, megoldást javasolunk és teljes körű kivitelezéssel szállítjuk a rendszert. Az üzemeltetéshez oktatást nyújtunk, a hibamentes működtetéshez pedig karbantartást biztosítunk akár egyedi szerződés alapján is.

Keressen minket személyesen, vagy e-mailben!