Hírek

DSR Group a Partnering Central Europe Konferencián

2013 június 4, kedd - 15:34

DSR Group a Partnering Central Europe Konferencián

„Fókuszban az Ügyfélélmény”

Kecskemét, Hotel Granada, 2013. május 30-31.

Kecskeméten 10. alkalommal találkoztak Magyarországon a Partnering konferencia keretében az ügyfélkapcsolati témakörben érdekelt közösség kulcsszereplői, a közszféra és az üzleti szektor döntéshozói, szakmai vezetői, a támogató területek képviselői. Az idei rendezvény fókuszában az ügyfélélmény állt, több mint 30 előadó mutatta be a legjobb gyakorlatokat, a legújabb technológiákat és azoknak az ügyfélélményre gyakorolt hatását.

A DSR Group is képviseltette magát az ügyfélszolgálati konferencián, ahol Galler Péter projekt menedzser tartott prezentációt az DSR Partner Kft. által bevezetett WIOVoice nevű rendszerről, ami egy speciális ügyfélszolgálati pultrögzítési megoldás. Péter bemutatta a fejlesztést annak előnyeivel kihangsúlyozva számos költségmegtakarító hatását, valamint a jelenlegi üzemeltetési tapasztalatokról is hasznos információkat nyújtott.

 „A személyes ügyfélszolgálatot ellátó irodák jelentősége egyre nő, hiszen az itt végzett munka minden tekintetben döntően befolyásolja az ügyfelekben a szolgáltatóról kialakuló képet. A WIOVoice központosított ügyfélszolgálati pultrögzítési és archiválási rendszer segítségével, egységesen kezelhetővé válik a személyes és a Call/Contact center ügyfélszolgálati rendszer. A DSR WIOVoice megoldás működési költségeket takarít meg és növeli a hatékonyságot, mert egyszerűsíti a minőségbiztosítási folyamatokat, csökkenti a félreértésekből eredő panaszos esetek számát, megőrzi a személyes beszélgetésekben rejlő fontos információkat, jogilag is bizonyító erejű felvételeket készít, saját CRM rendszerekhez és ügyfélhívókhoz integrálva tovább növeli a hatékonyságot, illetve az ügyfelek elégedettségét.”

www.partneringce.com