Hírek

DSR Partner Kft. piaci megjelenésének támogatása

2014 január 28, kedd - 13:27

 

 

 

Jelen projektünk célja, üzleti és működési környezetünk fejlesztése, illetve piaci megjelenés az Egyesült Államokban.

A nemzetközi versenyképesség kialakításának érdekében egy átfogó vállalati stratégia, illetve egy azt megalapozó piackutatási- és marketingterv kidolgozására kerül sor, amely alapján meghatározzuk, mely piaci szegmensekben, milyen termékekkel és szolgáltatásokkal jelenjünk meg az amerikai piacon. Ezt követően kerül kialakítása a vállalati folyamatmenedzsment, szervezetfejlesztési és logisztikai terv.

Az Egyesült Államok piacának meghódítása összetett feladat, amit a nagy távolság és a személyes jelenlét költségei is megnehezítenek. Jelen projekt keretében saját standdal, külön az amerikai piac igényeire kialakított, angol nyelvű marketinganyagokkal, molinókkal, termékbemutató videóval jelenünk meg Orlandoban, a call center szakkiállításon. A kiállítási részvételen kívül a marketingstratégia részét képezi a kommunikációs cselekvési terv, a honlapoptimalizálás, google AdWords kampány, a telemarketing, illetve PR-kampány is.

A projektnek köszönhetően nő cégünk külföldi és hazai versenyképessége, fejlődik üzleti és működési környezetünk.

A projekt megvalósításához az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 19 914 000 Ft támogatást nyújt.

Projekt adatai:

Kedvezményezett neve: DSR Partner Kft.
Kedvezményezett elérhetősége: 1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 19-35. G. lház. fszt. 1.

Megvalósítás ideje: 2013.03.25 – 2014.03.14

Közreműködő szervezet neve: Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Közreműködő szervezet elérhetősége: 1139 Budapest, Váci út 83.

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Gazdaságfejlesztési Programok Irányító Hatósága

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.