Modern, infrastruktúrával átszőtt világunkban számos olyan magától értetődő terméket veszünk igénybe, amelyek mindennapi életünkhöz elengedhetetlenül szükségesek. Ilyenek a víz, az áram, a gáz, a szennyvíz- és a szemétszállítás, vagy a tömegközlekedés. Ezeket a termékeket és szolgáltatásokat különféle társaságok teszik számunkra elérhetővé, akik a szolgáltatói infrastruktúra fenntartásáért, fejlesztésért felelnek. Mint minden területen, a közszolgáltatói területen is számos interakció történik a szolgáltató ügyfélszolgálata és az igénybevevő között, akár személyesen akár telefonon keresztül.
A DSR speciális hangrögzítési és hangfeldolgozó megoldásai mindenféle ügyfélszolgálati tevékenység rögzítésére alkalmasak - ezzel számos panaszos eset megoldása egyszerűvé és azonnal kezelhetővé válik. A panaszkezelés, és a problémás esetek gyors és hatékony lezárása révén a szolgáltató komoly erőforrásokat, energiát, időt és végső soron pénzt tud megtakarítani. Az egyszeri befektetés többszörösen megtérül ha a munkatársaknak nem kell feleslegesen vitázniuk ügyfelekkel, hiszen mindenki számára ismerős a "mindkét félnek igaza van" felállás. A DSR megoldásai nem csak a vezetékes ügyfélszolgálati vonalak rögzítésére alkalmasak, hanem mobiltelefonhoz, valamint helyszíni, ügyfélpulti kommunikáció dokumentálására is használhatók.
A DSR hangrögzítési megoldások további előnye, hogy egységes, központi helyről kezelhető és adminisztrálható, rugalmasan bővíthető rendszerbe szervezhetők. A rendszer a legelső lépéstől a legutolsóig a megrendelő igényeinek megfelelően kerül kialakításra és benne számos kiegészítő funkció is elérhető, mint például a fejlett archiválás, a kulcsszó alapú keresés, az érzelem-detektálás, vagy a hanganyag írott szöveggé történő konverálása.
Kérjen visszahívást! Szakértőink hamarosan felkeresik.