- Miért van szükségem hangrögzítésre?
Elsősorban azért, hogy bizonyos idő-, energia- és pénzrabló tevékenységek alól mentesíteni tudja vállalkozását. Ilyenek például a panaszos ügyek hatékony és mindkét fél számára megnyugtató rendezése, a munkatársak képzésének lehetősége pozitív példák segítségével vagy az indokolatlan kimenő hívások megszüntetése. Mindemellett bizonyos fogyasztóvédelmi törvényeknek is eleget tesz, amennyiben telefonforgalmának rögzítésére hangdokumentáló rendszert alkalmaz.
- Miért pont DSR megoldásokat válasszak?
Mert a DSR már több mint 15 éve szakértők segítségével fejleszti saját hangrögzítési megoldásait a magyar és az európai piac igényeinek megfelelően. Mert a DSR rendkívül rugalmasan képes kiszolgálni az egyedi igényeket is. Mert a DSR ügyfélszolgálata gyors, és mindig az ügyfelek igényeit tartja szem előtt. Mert a DSR gyártói, fejlesztői és ügyfélszolgálati szakemberei számára a legfontosabb küldetés az ügyfelek elégedettségének megszerzése és megtartása - ennek sikerességéről széleskörű referenciáink is tanúskodnak.
- Milyen telefonvonalakat tudok rögzíteni?
Gyakorlatilag bármilyent. A DSR hangrögzítő berendezései a következő telefonvonal-típusokon folytatott beszélgetéseket tudják rögzíteni: analóg, ISDN2 (S0), ISDN30 (E1), digitális kéthuzalos mellék ill. VoIP. Akár főoldali, akár mellékoldali kommunikációról van szó, tudunk Önnek megoldást.
- Több rögzítőre van szükségem, ha többféle telefonvonallal rendelkezem?
Nem. Egy hangrögzítő berendezésen belül a legtöbb esetben különböző típusú telefonvonalak is rögzíthetők, az elérhető csatornaszám maximumáig, illetve a hangrögzítő berendezés típusától függően. Itt konfigurálhat egy igényeinek megfelelő eszközt.
- A cégemnél Panasonic alközpont van. Az ezen átmenő kommunikáció is rögzíthető?
A DSR megoldásai a legtöbb Európában forgalomban lévő alközponthoz képesek csatlakozni, így természetesen a Panasonichoz is. Ezen kívül a legtöbb Alcatel, Avaya, Cisco, Nortel, Bosch, Bosch Tenovis, Avaya Tenovis, AASTRA, és Siemens alközpontokhoz is illeszthetők a hangrögzítők, de a rögzítés lehetősége az alközpont és a rendszertelefonok típusától függ. Amennyiben ezzel kapcsolatban további kérdései vannak, keresse ügyfélszolgálatunkat!
- Mobiltelefonokat is használunk. Ezeket is lehet rögzíteni?
Természetesen. A DSR integrált mobiltelefon rögzítési megoldásával nem csak a beszélgetéseit, de akár SMS forgalmat vagy GPS koordinátákat is lehet rögzíteni. Minden hívás ugyanabba a központi rendszerbe kerül, így visszakeresésük, kezelésük és felhasználásuk nem igényel külön rendszert.
- Az ügyintézés jelentős része személyes formában, a bankfiókjainkban zajlik. Ezeket a beszélgetéseket is lehet rögzíteni?
Természetesen lehet. A DSR hangrögzítési rendszer egyik összetevője a pultrögzítési megoldás, amellyel minden személyes interakciót a helyszínen rögzíthet. Az így készülő felvételek közös adatbázisba kerülnek a többi felvétellel, így kezelésük és felhasználásuk a hagyományos- és mobiltelfonon rögzített beszélgetésekéhez hasonlóan történik.
- Hány csatornát tudok rögzíteni egy hangrögzítő berendezéssel?
Ez vonaltípus illetve a hangrögzítő berendezés kiépítésének függvénye. Analóg, digitális mellék és ISDN2 esetén 32 beszédcsatornát, ISDN30 esetén 30-at, VoIP esetén akár 200-at. Egy hangrögzítő berendezésen belül a legtöbb esetben különböző típusú telefonvonalak is rögzíthetők.
- Magas forgalom esetén mennyi beszélgetést tudok tárolni a hangrögzítőn?
Egy berendezésben tömörítés nélkül 2.600 órányi beszélgetés tárolható, de tömörítés alkalmazásával ez akár 20.800 óra is lehet. A berendezések csak a tiszta beszédidőt rögzítik.
- Mi történik, ha megtelik a hangrögzítő beépített tárolója (merevlemeze)?
Amennyiben a merevlemez megtelik, a rögzítő automatikusan a legelső, tehát legrégebbi felvételt kezdi felülírni.
- Van lehetőség arra, hogy a beépített tároló telítődése előtt figyelmeztetést kapjak?
Amennyiben a tároló telítettsége elér egy előre beállított értéket, erről a rendszer kezelője értesítést kap. A telítettségi figyelmeztetés tetszőleges értékre beállítható.
- Mit tehetek, ha a hangrögzítő tárolója megtelt, de nem szeretném elveszteni a felvételeimet?
Ha szeretné felvételeit hosszú távon is biztonságban megőrizni, javasoljuk azok rendszeres archiválását, mielőtt a tároló körbefordulna. A DSR többféle archiválási megoldást is biztosít ügyfeleinek.
- Mit tehetek akkor, ha több telephelyemen több rögzítendő telefonvonalam van, de nincs kapacitásom arra, hogy mindehol külön foglalkozzanak a hangrögzítőkkel?
A megoldás egy DSR SoliDLog® rendszer, amelyben a különböző típusú DSR rögzítőket egy SLDCenterarchiváló, kiszolgáló és rendszerfelügyeleti központ fog homogén rendszerbe Ethernet hálózaton keresztül.
- Szükségem van egy hangrögzítési megoldásra, de nincs megfelelő szakértőm, aki foglalkozna vele.
Semmi probléma! A DSR munkatársai és szakértői a legelső lépéstől a legutolsóig, a rendszer teljes élettartama alatt segítséget nyújtanak önnek bármilyen kérdésben. Felmérjük igényeit, megoldást javasolunk és teljes körű kivitelezéssel szállítjuk a rendszert. Az üzemeltetéshez oktatást nyújtunk, a hibamentes működtetéshez pedig karbantartást biztosítunk akár egyedi szerződés alapján is.