DSR partner
megoldásaink
szakértő útmútatás, kivitelezés a hangdokumentációban
MEGOLDÁSOK MINDEN KÍHÍVÁSRA
ÍZELÍTŐ MEGOLDÁSAINKBÓL A TELJESSÉG IGÉNYE NÉLKÜL
IP telefonok rögzítése
Napjaink legnépszerűbb és legelterjedtebb kommunikációs formája a telefóniában az IP alapú megoldások széles köre. Legyen szó akár SIP vagy egyedi, gyártóspecifikus, IP alapú alközpont – mellék kommunikációra, melyeknek rögzítését magas rendelkezésreállás mellett garantálni kell, Cisco, Unify -Siemens, Avaya, Alcatel, Panasonic, Ericsson- Aastra, Asterisk, 3CX, IP rögzítőcsaládunk megoldást jelet ezeknek a feladatoknak az elvégzésére.Termékeink akár passzív, port tükrözés segítségével vagy aktív kapcsolattal, Aktív-rögzítéssel állnak ügyfeleink rendelkezésére. Rögzítőink Cisco, Unify – OpenScape Xpert, Avaya Alcatel, esetében támogatják a széleskörű DSR ActivVoIP rögzítési megoldást. Partnereink a fizikai rögzítők mellett a legújabb felhő alapú, vagy virtualizált IP rögzítőinket megtalálják termékkínálatunkban. Támogatjuk a Google Cloud, Microsoft Azure, Hyper-V, VMware, Citrix XenCenter adta virtualizálási lehetőségeit.
SBC – SIPRec rögzítés
Session Border Controller által támogatott IP telefonhálózat rögzítésére többféle megoldást kínálunk ügyfeleinknek. Legyen szó akár a klasszikus IP mellék alapú virtuális vagy saját hardware rögzítőinkkel, illetve a professzionális megoldást választó SBC kínálta SIPRec protokollt támogató rögzítőnkről, minden felhasználói igényt ki tudunk szolgálni. Szerteágazó integrálhatóság mellett az IVR-on elhangzó tájékoztatások a rögzített hívásból kihagyható, így célirányosan a hívó és mellék közötti beszélgetés és adatai kerülnek tárolásra. Használja ki Ön is az SBC adta lehetőségeket DSR rögzítővel a végletekig, és könnyítse kollégái munkáját!
SIP trunk és SIP mellék
Fejlesztéseink között megtalálható a SIP trunk és SIP mellék alapú kommunikáció rögzítése. Ügyfeleinkhez a legújabb nagykapacitású fővonalak központi rögzítését is kínáljuk, igény esetén ezeknek a trunk-ölt vonalaknak és mellékeknek a rögzítése és archiválása sem jelent kihívást az elérhető, folyamatosan fejlesztett rögzítőnknek.
Analóg és digitális mellékek rögzítése
Az IP telefonok mellett napjainkra kissé háttérbe szoruló, hagyományos vezetékes telefonok rögzítése talán még fontosabbá vált, mivel kiváló tartalékrendszert és alternatívát nyújtanak az IP telefonok mellett. Kiforrott, stabil és napjainkra állandósult technológiájuk remek alternatívát jelent egy megbízható és stabil kommunikációs formára. DSR rögzítőink a hosszú évek óta elérhető és megbízhatóan működő SB601 család mellett az új SB700-as termék megjelenése garantálja a hosszútávú üzembiztonságot, a széleskörű kompatibilitást és rögzítési lehetőségeket. Az SB700-as rögzítőcsalád egy készüléken belül lehetőséget biztosít a jól bevált analóg vonalaktól a legújabb IP technológiák rögzítésére.
Hangrögzítés az ügyfélpultnál – WIOVoice®
A vezetékes és mobil kommunikáció mellett mind a mai napig különlegesen fontos helyet foglal el a személyes ügyfélkapcsolat. A WIOVoice® szolgáltatásunk kiváló lehetőséget kínál az ügyfél és az ügyintéző között elhangzó beszélgetések hiteles, megbízható és megmásíthatatlan rögzítésére. A tárolt felvételek és a hozzájuk csatolt adatok segítségével lehetőség nyílik az utólagos elemzésre, kiértékelésre, illetve képzési célokra történő felhasználásra, valamint az ügyfélszolgálati irodákban elhangzott információk pontosabban dokumentálhatóvá válnak.
A megoldás legfontosabb előnyei:
- hatékonyabb ügyintézés
- félreértésből származó panaszos ügyek csökkenése
- hatékonyabb ügyfél-ügynök kommunikáció
- oktatási költségek csökkenése
- kompatibilis minden DSR hangrögzítő megoldással
A Walk In Office vagy WIOVoice® rögzítés biztonságos központi archiválás mellett lehetőséget biztosít a belső minőségbiztosítási folyamatok támogatására, széles integrálási lehetőséget biztosít 3. fél szoftvereihez, (CRM, SAP, egyéb ügyviteli és ügyfélkezelői rendszerek)
Mobiltelefon rögzítés – MobilVoice®
A mobiltelefonokon folytatott kommunikáció egyre jelentősebb és kiemelkedőbb szerepet játszik az üzleti- és magánéletben egyaránt.
A DSR mobilrögzítési technológiája – DSR MobilVoice® – a megszokott megbízhatóság és kényelmes használat mellett teljes körű megoldást nyújt a magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás, a vitás kérdések egyszerűbb rendezése, a vállalati minőségbiztosítási rendszer, belső ellenőrzés és a vállalati folyamatok hatékony működéséhez. Az Android operációs rendszert használó mobiltelefonokon a MobilVoice mobiltelefon rögzítésünk kényelmes és biztonságos megoldást nyújt ügyfeleinknek.
Mobiltelefon hívásrögzítő megoldásunk segíti partnerinket hanghívásaik és szöveges üzeneteik rögzítésében, valamint hosszú távú archiválásában. Szoftverünk titkosítva, biztonsági megoldások összetett rendszerét alkalmazva nyújt lehetőséget szoftverünk teljes tudásának kihasználására, felhasználóink minden igényének megfelelve.
URH és PMR rádiórögzítés – MOTOROLA-HYTERA rögzítés
A DSR Partner professzionális megoldást nyújt URH- PMR és egyéb hagyományos rádiós kommunikáció rögzítésére. Ennek legrégebbi tagja a világszerte igen széles körben elterjedt MOTOROLA rádiókon folytatott beszélgetések, akár digitálisan kódolt formáinak rögzítése. Természetesen termékünk által kínált megoldás lehetőséget biztosít HYTERA, vagy egyéb gyártótól származó URH, PMR rádióforgalmazás professzionális rögzítésére és hosszútávú archiválására
A DSR archiváló rendszerben tárolt beszélgetések központi adatbázisba kerülnek, a vállalkozás egyéb (telefonos, mobiltelefonos) felvételei mellé, így visszakeresésük, visszahallgatásuk, archiválásuk és tárolásuk központi helyen oldódik meg és nincs szükség több konkurens rendszer egyidejű futtatásra és használatára.
Megoldásunk lehetőséget biztosít a teljes rádió forgalom rögzítésére és tárolására DSR SoliDBank 601, vagy 700 digitális hangrögzítővel.
Analitikai-, adatbányászati-, Leiratozás – Speech to Text megoldások
Partnereinkkel karöltve kínáljuk hang analitikai megoldásainkat, ezzel támogatva ügyfeleinket a költséghatékonyabb és pontosabb hangrögzítés és dokumentálás területén. Az analitikai szoftvernek átadott hívások, beszélgetések feldolgozása mélyebb belátást ad
ügyfeleinknek az elhangzott ügyfél és ügyintézői beszélgetésekről. Az így nyert adatok segítségével precízebb, hatékonyabb ügyfélszolgálat valósítható meg. Kulcsszókeresés, leiratozás, csend, zene és egymásrabeszélés felismerése, valamint kiegészítő információk biztosítására, például a beszédstílus, hangerő és egyéb az ügyfelünk számára fontos egyedi információk. Az adatok elemzésével lehetőség nyílik az ügyfélkiszolgálás minőségének és a call center teljesítményének jelentős javítására.
Felvételeink leiratozási – Speech to Text funkciója jelentős segítséget nyújt szerződések és egyéb írott dokumentációk elkészítésében.
Archiválás és hosszútávú adattárolás
Rögzítőink közös jellemzője, a véges tárolókapacitás. Minden DSR rögzítő „gyűrűs” tárolóval rendelkezik, így amint a rendelkezésre álló tárterület vagy a licensz eléri a maximális tárolási kapacitást, a rögzítő automatikusan a legrégebben készült felvételeket felülírja. A hosszú távú felvételmegőrzésre, hívásdokumentálásra és visszahallgató kollégák kiszolgálására egyedül a rögzítők nem képesek és nem is hivatottak. Ezekre a funkciókra született a SLDC Archiváló, így biztosítva az ügyfelek igényének kiszolgálást a „végtelen”, azonban GDPR megfelelőségű hívásarchiválásra, visszahallgató kollégák gyors, precíz felvételkeresésére és visszahallgatásra. Archiváló szoftverünk kapcsolatot biztosít a rögzítőkkel, lemásolja a rögzített hívásokat, adatbázisában eltárolja a hanganyagokat, kapcsolatot biztosít hálózati tárhellyel, (NAS, SAN, Tivoli) széleskörű jogosultsági rendszerével. Archiváló szoftverünket minden ügyfelünknek ajánljuk, ahol szükséges a felvételek hosszútávú biztonságos, akár redundáns megőrzése.
KONZULTÁCIÓ
Kérjen ingyenes konzultációt. Minden szakmai kérdésére első kézből kaphat válaszokat az adott terület legkompetensebb munkatársától.